pátek 29. července 2016

Hello, it's me!

Čauky, čauky všem, kteří čtou můj první příspěvek na blogu.

Jmenuji se Adéla, je mi osmnáct let, ale lidé mi tipují takových 15, upřímně se ani nedivím. Ve zkratce jsem šílenec se zrzavými vlasy, který miluje filmy, seriály a knížky. Možná si někteří už o mě po těchto dvou větách stihli udělat obrázek.

Co ode mě očekávat? Sama vlastně nevím. Tak nějak jsem měla potřebu si založit blog, protože mě baví psát, a hrozně ráda bych nějakým způsobem sdělovala své pocity, nápady, nějakou tu nostalgii, fotky z cest apod. Bude to taková všehochuť. Jediný čemu bych se vyvarovala je líčení. Líčím se, ale nepravidelně - linky, řasenka, pudr, někdy rtěnka a je to. Ještě by mi sem zavítala nějaká beauty blogerka/vlogerka a nad mým denním líčením by se zhrozila!:D

Toť ode mě zatím vše. Mějte se hezky a užívejte života! Bye xx
PS: Přiznejte se, kdo si po přečtení názvu vzpomněl na Adele?:D





9 komentářů:

  1. Super! Budu se tesit na další články. Pripadas mi jako hrozně sympatická holka! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si na Adele vzpomněla hned! :D A teď tu písničku nebudu moct dostat z hlavy! :D Každopádně tě u nás vítám a přeju hodně štěstí! :)
    MichaEla

    OdpovědětVymazat
  3. Takisto mi napadla Adele. :D Okrem toho držím palce s blogovaním a tak celkovo, nech sa ti tu darí a som zvedavá na tvoje ďalšie články. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Keď som mala 18 tiež som mala potrebu založiť si blog a drží ma to doteraz! :D Držím palce Adel ^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už kdysi blog mívala, ale to bylo tak před 5 lety. Takže si stejně přijdu jako úplný nováček:D
      Děkuju!:)

      Vymazat
  5. Čekala jsem, kdy si konečně založíš blog:D Znám Tě z tábora a strašně jsem si Tě oblíbila, tvůj ask jsem četla pořád:) Snad Ti to vyjde, držím palce!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vždy mě zahřejí u srdíčka♥